ZWROT TOWARU

Masz prawo do zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Nie musisz podawać przyczyny zwrotu jednak będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi.
Warunkiem zwrotu towaru jest załączenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwracany towar musi bez oznak użytkowania oraz rozpakowania.
Termin zwrotu płatności na konto bankowe wynosi do 14 dni kalendarzowych.

Procedura zwrotu: Należy wydrukować i wypełnić formularz zgłoszeniowy, który wraz ze zwracanym towarem i potwierdzeniem zakupu (paragon, faktura VAT) trzeba odesłać na adres Firmy (z dopiskiem ZWROT FASKLEP):

Fitness Authority® Sp. z o.o.
ul. Konna 40
80-174 Otomin

(Oświadczenie)


REKLAMACJE TOWARU

Jeżeli zakupiony towar ma wadę, możesz złożyć reklamację, w której określisz swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości wpłaconej gotówki.

Procedura reklamacji: Należy wydrukować i wypełnić druk reklamacyjny, który wraz z reklamowanym towarem i potwierdzeniem zakupu (paragon, faktura VAT) trzeba odesłać na adres Firmy (z dopiskiem REKLAMACJA FASKLEP):

Fitness Authority® Sp. z o.o.
ul. Konna 40
80-174 Otomin

Towar wysyłany do reklamacji powinien posiadać dokładnie opisane reklamowane wady.
Możesz także zgłosić reklamację za pośrednictwem maila (bok@fasklep.pl), lub telefonicznie: Tel 58 347 06 04.
Możesz skorzystać z pozasądowych sposób rozstrzygania reklamacji.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji przez Kupującego.

O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy droga mailową. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy wszelkie roszczenia reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

(Druk Reklamacyjny)

Śledź nas na Facebooku